lauantai 26. marraskuuta 2011

Stara ja Iris ~

Tein siis mulle ja Staralle tälläisen blogin. Stara on puoliveriruuna, joka asustelee ratsastuskoululla. Olen hoitanut Staraa nyt vähän päälle vuoden, ja tää vuosi on ollut mun elämän tähänaastisista hevosvuosista paras:)!

En ole nähnyt Staraa nyt viikkoon, koska oon ollut kipeenä mutta ylihuomenna toivottavasti sitten nään sen taas. En nyt oikein tiiä mitä mun pitäis kertoo, mutta tästä se lähtee!! :D Ohessa vielä linkki, mistä voitte katsoa mun ja staran uusimman vuosivideon:
http://www.youtube.com/watch?v=Og-VpsPDLAk&feature=channel_video_title

3 kommenttia:

  1. Hohoo oon toivonu sulta blogia ja aloin nyt alustavasti tän lukiaks

    VastaaPoista
  2. Hehee, joo päätin nyt tälläsen väsäillä:). Hyvä kun ryhdyit lukijaks, yllättävän paljon noita on jo tähän liittyny;o.. Mulla tulee vielä kestämään kaaaaaauan tän bloggerin käyttämisen opettelussa mutta kyllä se tästä:D.

    VastaaPoista
  3. urppoo! nyt sinne mun blogin lukiaksi kkiitos!U:

    VastaaPoista